Tävling – Vinn en fotografering! (värde 3700 kronor)

För att fira och sparka igång Jonelin Fotografs nya Facebooksida ordentligt, kör jag nu igång en tävling med ett riktigt kanonpris i potten!

Du väljer själv motivet som ska  förevigas!

Det kan vara: porträtt, barn, gravid, par, husdjur eller familj m.m.

(Dock ej nyfödd- eller bröllopsfotografering)

Om du vinner och inte själv vill utnyttja priset kan du istället få det som ett presentkort att ge bort en vän.

Allt du behöver göra för att vinna detta pris är att:

1. Gilla Jonelin Fotograf på Facebook
(http://www.facebook.com/JonelinFotograf)

2. Gilla och dela tävlingsinlägget (som du hittar på Jonelin Fotografs facebooksida) på din egen vägg på Facebook.

(Obs! Dela med inställningen “offentlig”, inte bara för dina vänner! Annars kan jag inte se att du delat om du inte finns med på min vännerlista på Facebook)

3. Skriv en motivering i kommentarsfältet i detta blogginlägg varför just du ska vinna.

Bäst motivering vinner!

Tävlingen avslutas söndagen den 6 maj kl. 23,59.

Vinnaren utses måndagen den 7 maj och presenteras på Jonelin Fotografs sida, bloggen samt meddelas personligen via mail.

Fotograferingen sker innan den 31 december 2012 och inom Helsingborgs kommun annars tillkommer reseersättning.

Lycka till!

12 thoughts on “Tävling – Vinn en fotografering! (värde 3700 kronor)

  1. Jag vill gärna vinna för det skulle vara underbart att få en fotografering av vår lilleman som förhoppningsvis snart tittar ut i världen. Har tyvärr inte hunnit med fotografering av gravidmagen. Därför ännu bättre med fina bilder på bebisen när han har tittat ut!!! ❤

  2. Hej
    Har länge beundrat dina fina bilder!, bla på Fam Berg 😉
    Jag och min dotter har gjort en fantastisk resa, efter att vi båda gjort en Gatsric bypas operation under 2011. Tillsammans har vi gått ner mer än 100kg.
    och vi mår bättre än någonsin. Vi har pratat om att göra något speciellt för att fira detta så därför hade varit helt fantastiskt att vinna en fotografering och kunna byta ut våra gamla familjefoto/bröllopsfoto
    Så nu håller jag alla tummar och hoppas på tur

  3. Denna fantastiska vinst skulle jag ge bort till en väns dotter som har fått världens finaste dotter och skulle vara underbart att ge dem en sådan fin present.Bästa dopgåvan någonsin 🙂

  4. hej.
    hade varit jätte roligt att vinna en fotografering då jag har en liten flicka på 3 månader och skulle gärna vilja ha lite foto av henne och mig och min man tillsammans..
    minnen i framtiden då hon växer väldigt fort och är bara sååå underbart fin..

  5. Hej!
    Måste först bara säga att din nya facebook-sida är otroligt fin med tydliga och lätta funktioner!
    Självklart vill jag vara med i tävlingen och få chansen till den fina vinsten. Jag vet sedan tidigare vilken duktig fotograf du är och har många fina foton som du tagit. Vi har ju lyckan att vi ska få en ny liten familjemedlem i sommar och det hade varit underbart att vinna en syskonfotografering av dig! Att få barn är helt klart det bästa som händer i ens liv och självklart vill man föreviga det bästa man har. Speciellt med sådana fina foton som du skapar!!!

  6. Hej!
    Om jag vann skulle jag vilja ha någon slags fotografering med min bästa vän sen ca10 år tillbaka (hon gör allt för mig, vi är extremt tajta så det skulle vara en under bar stund tillsammans,) med min hund och hennes hund som hon ska få nu i maj 🙂
    Jag vill vinna för att vi ska göra något extra tillsammans som gör att man kommer ihåg våra minnen när vi är gamla så kan vi kolla tillbaka på bilderna och tänka på alla våra minnen, med hundarna och utan.

    Min hund är väldigt speciell och har varit väldigt jobbig i det sociala livet med andra hundar fram tills ett halvår tillbaka då han gjort stora framsteg tack vare mitt engagemang om att lyckas få rätt på han och min ”hund coach” som jag har tränat hos och hjälpt mig !
    Rocky (min hund) vill jag alltid minnas för att han är ett bevis på att allt går om man bara vill! Jag har fått kämpa och slita jätte mycket och har fått ett helt underbart resultat!

  7. Jag vill gärna vinna för att då MÅSTE jag låtas fotograferas efter en viktminskning på 48kg, nu skrämmer det mig och detta är precis vad jag behöver för att våga hoppa!

  8. Jag skulle vilja vinna för att äntligen få bilder på mina barn och mig. De är vuxna och alla utom en bor fortfarande hemma. Nu ser det ut som familjen splittras och alla är påväg åt sitt eget håll. Då kan dina bilder hjälpa till att hålla oss samman.

  9. Hej Jonelin!
    En mycket god vän tipsade om dina underbara barnporträtt varför jag kontaktade dig för några dagar sedan angående vår sons dop. Prästen är emellertid på semester så vi har ännu inte kunnat boka dopdag, vilket är en av anledningarna till att vi inte har haft möjlighet att tacka ja till ditt erbjudande. Vi har därtill funderat på om vi istället skulle prioritera en familjefotografering ute i naturen till sommaren. Till saken hör att vi gifte oss i januari och saknar ett vackert bildminne av det. Bilderna våra nära och kära tog är alla tyvärr mörka och utan skärpa p g a det svaga ljuset i kyrkan denna vackra men dunkla vintereftermiddag. Min dotter Joline snart 8 år blev förevigad av en fotograf som baby och jag skulle så väldigt gärna att hennes lillebror John, nu tre månader, också fick ett lika fint minne. Vi har ännu inte kommit fram till hur vi ska göra – jag vill så väldans gärna fånga och föreviga de mina här och nu, då tiden går så fort och det känns som att vi äntligen har blivit en familj (mina två barn har olika pappor). Jag besökte lite vemodigt återigen din hemsida idag, då det ser ut som att vi måste prioritera bort fotograferingen för att pengarna ska räcka till det nödvändiga. Kanske var det en liten ängel som viskade att jag skulle gå in på din hemsida idag så att jag kunde delta i tävlingen…

  10. För lite mer än två år sedan fick vår då 21/2 åriga dotter diabetes. Hela livet stannade av och allt kändes bara svart och tungt. Vi påbörjade då en resa som för henne kommer att vara livet ut. Varje dag måste hon ta sina sprutor och ”stick i fingret” för att kolla sitt blodsocker. Vår tidigare så glada och positiva lilla tjej stod inför en stor utmaning, att lära sig leva med och acceptera sin sjukdom. Sakta kom vardagen tillbaka och besöken på sjukhuset blev färre och färre. Hon lärde sig ganska fort vad som skall följa med överallt i hennes Pippi väska. Och för ca ett år sedan började hon ta sina sprutor själv! Till sommaren fyller hon fem år och är nu tillbaka till sitt spralliga och glada jag, full av liv och nyfikenhet. Jag har många gånger önskat att jag skulle kunna fånga all den energi och livsglädje hon har på en bild för att på så sätt kunna påminna både henne o mig om att livet går vidare trots att det känns otroligt tungt och orättvist ibland.

  11. Hej Hej =D

    Jag jag har fått ta del av dina bilder genom Lovisas underbara bilder på sin familj och älskar att de är i naturen och med lek och humor.
    Det hade varit super kul att få bli förevigad på bild av dig och ha ett minne av vår mixfamilj ❤
    Vi har INGA bilder på oss tillsammans och inga med mig i , då jag inte uppskattat vad jag sett på bild innan ….

    Hoppas hoppas för det hade varit helt underbart =D

    Ha en skön kväll

  12. Finns inget bättre sätt att föreviga ett minne, ett litet barn, en liten hand eller ett skratt, än med en bild. Har en underbar stor familj och många småttingar finns med och springer vid alla träffar, kalas och myskvällar, skulle vilja vinna tävlingen för att få möjlighet att föreviga en av dessa träffa. Släkt, barn skratt, och sommar finns inget bättre här i livet, och varför inte fånga den stunden.

Kommentera

